close

金日一早要起身去做義工.......
嘻嘻......不過都五錯五錯啦!
D小朋友係活躍左D.....
不過都五差得去邊!!!
都搞得掂!

朝早係《我是金錢的主人》的活動.....
下朝係塔車+塔船去88的國際金融中心的二期..
我地係去55!!!!!!!!
哇......
雖然沒咩特別.....
但係耳仔好痛
我以為平時向朗豪坊去30幾樓耳痛應該都會習慣拉!
點知都係痛
恩恩!講重點,,,,,,!

因為我見得倆個人講韓文..
我就知區地係韓國人
之後我好白癡甘同區地打招呼...
我只係講我識果D
不過都沒咩破綻.....
YES!!
哈哈!
雖然我差五多成日見到韓國人!
但係次次都係一大班人!
但哩次係倆個...
講起黎沒甘手忙腦亂啊....
哈哈!

金日唔錯五錯!
但有四個不明來電令我好擔心....
上帝啊......( Help Me )
過左充實又開心的一日!

arrow
arrow
    全站熱搜

    herojejung 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()